HuntingNut
HuntingNut
   Login or Register
HomeCommunity ForumsPhoto AlbumsRegister
     
 

User Info

Welcome Anonymous


Membership:
Latest: Synergy16
New Today: 0
New Yesterday: 1
Overall: 12931

People Online:
Members: 0
Visitors: 49
BOT: 1
Total: 50
Who Is Where:
 Visitors:
01: Forums
02: Home
03: Photo Albums
04: Home
05: Your Account
06: Home
07: Home
08: Home
09: Forums
10: Photo Albums
11: Home
12: Forums
13: Forums
14: Articles: Topics
15: Home
16: Home
17: Home
18: Forums
19: Home
20: State F&G Agencies
21: Photo Albums
22: Forums
23: Forums
24: Forums
25: Forums
26: Forums
27: Home
28: Home
29: Forums
30: Home
31: Home
32: Forums
33: Forums
34: Home
35: Forums
36: Home
37: Forums
38: Forums
39: Forums
40: Home
41: Home
42: Forums
43: Home
44: Home
45: Home
46: Forums
47: Home
48: Forums
49: Home
  BOT:
01: Your Account

Staff Online:

No staff members are online!
 

Coppermine Stats
Photo Albums
 Albums: 308
 Pictures: 2409
  · Views: 750191
  · Votes: 1313
  · Comments: 86
 

Went to an Auction this Weekend.
Discussions related to Guns and Firearms
Go to page Previous  1, 2, 3, 4
View previous topic :: View next topic  
Author Message
stovepipe
Super Member
Super Member


Joined: Sep 25, 2008
Posts: 4877
Location: Pine, Az.

PostPosted: Sun Oct 09, 2011 3:54 pm    Post subject: Re: Went to an Auction this Weekend. Reply with quote

Pumpkinslinger wrote:

www.youtube.com/watch?v=n7FeeamC4qk

Shocked Shocked Laughing Laughing

Ya know it's impressive if Tom Knapp gets a howl outta it! Yikes, the whole bench recoiled!!!

Wow.
Back to top
View user's profile
Pumpkinslinger
Super Member
Super Member


Joined: Sep 22, 2007
Posts: 4802
Location: NC foothills

PostPosted: Sun Oct 09, 2011 5:10 pm    Post subject: Re: Went to an Auction this Weekend. Reply with quote

There is a club here that shoots custom muzzle loaders that they called "Chunk guns". Purely a bench rifle weighing MANY pounds. Large diameter barrels and stocks that looked like they were made of 4x4s. Looked like it could be fun!

www.muzzleblasts.com/a...32-1.shtml

_________________
Mike

"I ain't no better than anybody else, and there ain't nobody better than me!" Ma Kettle
Back to top
View user's profile AIM Address Yahoo Messenger Photo Gallery
Ominivision1
Super Member
Super Member


Joined: Sep 20, 2010
Posts: 2984
Location: Iowa

PostPosted: Mon Oct 10, 2011 12:31 am    Post subject: Re: Went to an Auction this Weekend. Reply with quote

LOL, this guy fires a punt gun and it literally tips the bench over.

www.youtube.com/watch?...VvINU&NR=1

_________________
Regards

Limitations are but boundaries created inside our minds.
Back to top
View user's profile Photo Gallery
camel
Member
Member


Joined: May 30, 2011
Posts: 129
Location: Hillston Nsw Australia

PostPosted: Mon Oct 10, 2011 3:16 am    Post subject: Re: Went to an Auction this Weekend. Reply with quote

Ominivision1 wrote:
LOL, this guy fires a punt gun and it literally tips the bench over.

www.youtube.com/watch?...U&NR=1

Step right up Vince, you wont get many oportunities on one of them. Im sure all the others here would love to see you in action. They'd even stand behind and catch you. After picking themselves up from laughter Laughing Laughing

_________________
Gut shot rabbits aint worth jack shit. Camel
Opinions are like rear ends, every one has got one.
Back to top
View user's profile
Vince
Super Member
Super Member


Joined: May 25, 2005
Posts: 14958
Location: Brisbane AUSTRALIA

PostPosted: Mon Oct 10, 2011 4:38 am    Post subject: Re: Went to an Auction this Weekend. Reply with quote

Haha Haha Haha Haha Haha

Cheers, Vince

_________________
Cheers, Vince Cheers

Illegitimi non carborundum
(Never let the bastards grind you down)

Live simply. Love generously. Care deeply. Speak kindly. Leave the rest to God.

"Nulla Si Fa Senza Volonta."
(Without Commitment, Nothing Gets Done)
Back to top
View user's profile AIM Address MSN Messenger Yahoo Messenger Photo Gallery
Arron
Super Member
Super Member


Joined: Nov 20, 2006
Posts: 352
Location: Cen.Iowa, by way of SWIowa

PostPosted: Mon Oct 17, 2011 6:59 pm    Post subject: Re: Went to an Auction this Weekend. Reply with quote

YEAP!!! CHUNK GUNS! One because they are basically a Chunk of wood with a barrel and lock mechanics. Shooting USA did a story on Sgt. York and went to his place the state gave him after he returned home from WW1. His two grandsons who remember him vividly were shooting a in Chunk gun competition at the park there.

The would put a target where they "thought" the bullet would hit next.
and whoever came closest would win the round. And the bores were as I recall Smooth which is why they did a W.A.G. Wild A** Guess. HAHA.

Sometime Omni-you and me are going to have to meet up at a Des Moines gun show and talk a bit. I believe there is one coming up here shortly even.

_________________
What do I know: I am just a line animal.
Back to top
View user's profile
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic   Printer Friendly Page    Forum Index » Gun & Firearm Discussions
Page 4 of 4
All times are GMT - 7 Hours
Go to page Previous  1, 2, 3, 4



Jump to:  


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum


Valid CSS! Valid HTML 4.01!
Click to check if this page is realy HTML 4.01 compliant for speed :)

All logos and trademarks in this site are property of HuntingNut.com.
The comments are property of their posters, all the rest © 2011 by HuntingNut.com
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy

.: Upgraded to DragonFly 9.2 by *Dizfunkshunal* :.