HuntingNut
HuntingNut
   Login or Register
HomeCommunity ForumsPhoto AlbumsRegister
     
 

User Info

Welcome Anonymous


Membership:
Latest: ortjnfd0
New Today: 0
New Yesterday: 1
Overall: 12496

People Online:
Members: 1
Visitors: 47
BOT: 4
Total: 52
Who Is Where:
 Members:
01: Hydeqs > Forums
 Visitors:
01: Forums
02: Forums
03: Forums
04: Forums
05: Forums
06: Forums
07: Forums
08: Forums
09: Forums
10: Forums
11: Forums
12: Photo Albums
13: Forums
14: Forums
15: Forums
16: Forums
17: Forums
18: Home
19: Forums
20: Forums
21: Forums
22: Forums
23: Home
24: Photo Albums
25: Forums
26: Forums
27: Forums
28: Home
29: Forums
30: Forums
31: Forums
32: Home
33: Forums
34: Home
35: Forums
36: Forums
37: Forums
38: Forums
39: Forums
40: News
41: Home
42: Forums
43: Forums
44: Forums
45: Forums
46: Forums
47: Forums
  BOT:
01: Forums
02: Forums
03: Forums
04: Forums

Staff Online:

No staff members are online!
 

Coppermine Stats
Photo Albums
 Albums: 304
 Pictures: 2343
  · Views: 312267
  · Votes: 1302
  · Comments: 85
 

Support our Advertisers

Five Hunting Rounds
Discussion that doesnt fit other Topics
Post new topic   Reply to topic   Printer Friendly Page    Forum Index » General

View previous topic :: View next topic  
Author Message
Vince
Super Member
Super Member


Joined: May 25, 2005
Posts: 13174
Location: Brisbane AUSTRALIA

PostPosted: Thu Jan 21, 2016 4:22 am    Post subject: Five Hunting Rounds Reply with quote

Government: " If you need more than 5 rounds to Hunt with..you suck at Hunting."
Reply: "If you need disarmed citizens to Govern, ...you Suck at Governing "....



5 hunting rounds.jpg
 Description:
 Filesize:  39.91 KB
 Viewed:  1532 Time(s)

5 hunting rounds.jpg


_________________
Cheers, Vince Cheers

Illegitimi non carborundum
(Never let the bastards grind you down)

Live simply. Love generously. Care deeply. Speak kindly. Leave the rest to God.

"Nulla Si Fa Senza Volonta."
(Without Commitment, Nothing Gets Done)
Back to top
View user's profile AIM Address MSN Messenger Yahoo Messenger Photo Gallery
pete4d
Super Member
Super Member


Joined: Nov 27, 2011
Posts: 365
Location: Dixie , Alabama , & Louisiana

PostPosted: Thu Jan 21, 2016 6:18 am    Post subject: Re: Five Hunting Rounds Reply with quote

Vince well said,,,salute Cheers Salute Cheers

_________________
"march to the sound of the guns and shoot everyone not dressed like you"--D I 1968

When the SHTF I'm gonna hunker down until all those idiots kill each other.

I'm on the watch list are you ?
Back to top
View user's profile Photo Gallery
Grey_Wolf
Member
Member


Joined: Aug 06, 2015
Posts: 109

PostPosted: Thu Jan 21, 2016 7:09 am    Post subject: Re: Five Hunting Rounds Reply with quote

I really like that one. Can I steal it?
Back to top
View user's profile
Elvis
Super Member
Super Member


Joined: Jul 27, 2008
Posts: 7047
Location: south island New Zealand

PostPosted: Thu Jan 21, 2016 11:29 am    Post subject: Re: Five Hunting Rounds Reply with quote

they aint never been duck shooting....... 5 rounds per bird is average for big water.....

_________________
You shot it You pluck it !
Them who eats the most duck eats the most feathers!
Back to top
View user's profile
Elvis
Super Member
Super Member


Joined: Jul 27, 2008
Posts: 7047
Location: south island New Zealand

PostPosted: Thu Jan 21, 2016 11:29 am    Post subject: Re: Five Hunting Rounds Reply with quote

they aint never been duck shooting....... 5 rounds per bird is average for big water.....

_________________
You shot it You pluck it !
Them who eats the most duck eats the most feathers!
Back to top
View user's profile
gelandangan
Super Member
Super Member


Joined: May 07, 2006
Posts: 5761
Location: Sydney Australia

PostPosted: Thu Jan 21, 2016 2:10 pm    Post subject: Re: Five Hunting Rounds Reply with quote

LOL if you are in Oz Elvis, you only have 2 rounds of shottie per whatever.

_________________
A straight line is the shortest distance between two points.
A smile is the shortest distance between two people.

The government I trust .. is my .45-70 Government.

Do - Not try!


gelandangan.weebly.com/
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Vince
Super Member
Super Member


Joined: May 25, 2005
Posts: 13174
Location: Brisbane AUSTRALIA

PostPosted: Thu Jan 21, 2016 11:25 pm    Post subject: Re: Five Hunting Rounds Reply with quote

Grey_Wolf wrote:
I really like that one. Can I steal it?

Fill ya boots mate. Very Happy Very Happy

_________________
Cheers, Vince Cheers

Illegitimi non carborundum
(Never let the bastards grind you down)

Live simply. Love generously. Care deeply. Speak kindly. Leave the rest to God.

"Nulla Si Fa Senza Volonta."
(Without Commitment, Nothing Gets Done)
Back to top
View user's profile AIM Address MSN Messenger Yahoo Messenger Photo Gallery
slimjim
Super Member
Super Member


Joined: May 16, 2009
Posts: 7153
Location: Fort Worth TX

PostPosted: Fri Jan 22, 2016 6:03 am    Post subject: Re: Five Hunting Rounds Reply with quote

Elvis wrote:
they aint never been duck shooting....... 5 rounds per bird is average for big water.....

Your hunters down under must be better shots. Average is 3 dove per box of 25. Wait a minute, ducks are bigger and slower than dove.

_________________
"To anger a conservative, lie to him. To anger a liberal, tell him the truth." - Theodore Roosevelt

"The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it." - Albert Einstein
Back to top
View user's profile
pete4d
Super Member
Super Member


Joined: Nov 27, 2011
Posts: 365
Location: Dixie , Alabama , & Louisiana

PostPosted: Fri Jan 22, 2016 6:22 am    Post subject: Re: Five Hunting Rounds Reply with quote

slimjim wrote:
Elvis wrote:
they aint never been duck shooting....... 5 rounds per bird is average for big water.....

Your hunters down under must be better shots. Average is 3 dove per box of 25. Wait a minute, ducks are bigger and slower than dove.

Damn Slim that some fine shooting , I thought it was one dove per box Cheers

_________________
"march to the sound of the guns and shoot everyone not dressed like you"--D I 1968

When the SHTF I'm gonna hunker down until all those idiots kill each other.

I'm on the watch list are you ?
Back to top
View user's profile Photo Gallery
Bushmaster
Super Member
Super Member


Joined: Jun 12, 2005
Posts: 10331
Location: Ava, Missouri

PostPosted: Fri Jan 22, 2016 8:37 am    Post subject: Re: Five Hunting Rounds Reply with quote

Ever tried Mountain Quail? I Swear they have ground hugging radar.

_________________
I have one nerve left and yer standin' on it...

DEMOCRACY Two wolves and one sheep voting on what to have for lunch...
LIBERTY A well armed sheep contesting the outcome of the vote...
Back to top
View user's profile
DallanC
Site Admin
Site Admin


Joined: Jan 18, 2005
Posts: 3159
Location: Utah

PostPosted: Fri Jan 22, 2016 1:52 pm    Post subject: Re: Five Hunting Rounds Reply with quote

Bushmaster wrote:
Ever tried Mountain Quail? I Swear they have ground hugging radar.

Oh yea! Those things are crazy... and they always bust out a dozen at a time going every which way.

Chucker are nearly as bad. Always find them at the top of the ugliest terrain imaginable... and just as you huff and puff your way to the top, right at the moment you are most out of breath and off balance, those dang things come flying down the ridge at Mach5 past you. By the time you get down to the bottom where they landed, they are halfway back up to the top... repeat until you pass out. People that say they love chucker hunting, I know they are lying downright crazy.


-DallanC
Back to top
View user's profile Photo Gallery
Vince
Super Member
Super Member


Joined: May 25, 2005
Posts: 13174
Location: Brisbane AUSTRALIA

PostPosted: Sat Jan 23, 2016 4:09 am    Post subject: Re: Five Hunting Rounds Reply with quote

DallanC wrote:
Bushmaster wrote:
Ever tried Mountain Quail? I Swear they have ground hugging radar.

Oh yea! Those things are crazy... and they always bust out a dozen at a time going every which way.

Chucker are nearly as bad. Always find them at the top of the ugliest terrain imaginable... and just as you huff and puff your way to the top, right at the moment you are most out of breath and off balance, those dang things come flying down the ridge at Mach5 past you. By the time you get down to the bottom where they landed, they are halfway back up to the top... repeat until you pass out. People that say they love chucker hunting, I know they are lying downright crazy.


-DallanC

Scratch Surprised Shocked Scratch Surprised burr burr Haha Haha Haha Haha Haha Haha

_________________
Cheers, Vince Cheers

Illegitimi non carborundum
(Never let the bastards grind you down)

Live simply. Love generously. Care deeply. Speak kindly. Leave the rest to God.

"Nulla Si Fa Senza Volonta."
(Without Commitment, Nothing Gets Done)
Back to top
View user's profile AIM Address MSN Messenger Yahoo Messenger Photo Gallery
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic   Printer Friendly Page    Forum Index » General
Page 1 of 1
All times are GMT - 7 Hours



Jump to:  


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum


Advertisements
 


Valid CSS! Valid HTML 4.01!
Click to check if this page is realy HTML 4.01 compliant for speed :)

All logos and trademarks in this site are property of HuntingNut.com.
The comments are property of their posters, all the rest © 2011 by HuntingNut.com
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy

.: Upgraded to DragonFly 9.2 by Dizfunkshunal :.