HuntingNut
HuntingNut
   Login or Register
HomeCommunity ForumsPhoto AlbumsRegister
     
 

User Info

Welcome Anonymous


Membership:
Latest: qpww66
New Today: 0
New Yesterday: 1
Overall: 12605

People Online:
Members: 1
Visitors: 175
BOT: 2
Total: 178
Who Is Where:
 Members:
01: Tremblay > Forums
 Visitors:
01: Forums
02: Forums
03: Forums
04: Forums
05: Forums
06: Forums
07: Forums
08: Forums
09: Forums
10: Forums
11: Photo Albums
12: Forums
13: Forums
14: Forums
15: Forums
16: Forums
17: Forums
18: Forums
19: Forums
20: Photo Albums
21: Forums
22: Forums
23: Your Account
24: Photo Albums
25: Forums
26: Forums
27: Home
28: Forums
29: Forums
30: Your Account
31: Your Account
32: Home
33: Forums
34: Forums
35: Your Account
36: Forums
37: Photo Albums
38: Forums
39: Photo Albums
40: Forums
41: Forums
42: Forums
43: Forums
44: Forums
45: Forums
46: Your Account
47: Forums
48: Forums
49: Forums
50: Forums
51: Forums
52: Forums
53: Home
54: Home
55: Forums
56: Forums
57: News
58: Photo Albums
59: News
60: Your Account
61: Forums
62: Your Account
63: Forums
64: Photo Albums
65: Forums
66: Home
67: Forums
68: Photo Albums
69: Forums
70: Forums
71: Forums
72: Forums
73: Forums
74: Your Account
75: Photo Albums
76: Forums
77: Photo Albums
78: PointBlank Ballistics
79: Home
80: Forums
81: Forums
82: Your Account
83: Forums
84: Forums
85: Photo Albums
86: Forums
87: Forums
88: Forums
89: Forums
90: Forums
91: Your Account
92: Forums
93: News
94: Forums
95: Forums
96: Forums
97: Forums
98: Forums
99: Forums
100: Forums
101: Forums
102: Forums
103: Forums
104: Forums
105: Forums
106: Forums
107: Forums
108: Forums
109: Forums
110: Your Account
111: Forums
112: Forums
113: Forums
114: Forums
115: Forums
116: Forums
117: Forums
118: Forums
119: Home
120: Forums
121: Forums
122: Your Account
123: Your Account
124: Your Account
125: Forums
126: Photo Albums
127: Forums
128: Forums
129: Forums
130: Forums
131: Forums
132: Forums
133: Forums
134: Forums
135: Forums
136: Forums
137: Forums
138: Forums
139: Forums
140: Forums
141: Forums
142: Forums
143: Photo Albums
144: Forums
145: Your Account
146: Forums
147: Forums
148: Your Account
149: Forums
150: Forums
151: Forums
152: Forums
153: Forums
154: Forums
155: Home
156: Forums
157: Home
158: Your Account
159: Photo Albums
160: Forums
161: Forums
162: Forums
163: Forums
164: Forums
165: Forums
166: Forums
167: Forums
168: Photo Albums
169: Photo Albums
170: Forums
171: Forums
172: Forums
173: Forums
174: Forums
175: Forums
  BOT:
01: Forums
02: Forums

Staff Online:

No staff members are online!
 

Coppermine Stats
Photo Albums
 Albums: 305
 Pictures: 2361
  · Views: 407584
  · Votes: 1309
  · Comments: 86
 

Support our Advertisers

A new Hunting Rig
Discussion that doesnt fit other Topics
Go to page Previous  1, 2
Post new topic   Reply to topic   Printer Friendly Page    Forum Index » General

View previous topic :: View next topic  
Author Message
inthedark
Super Member
Super Member


Joined: Jan 31, 2011
Posts: 763
Location: Ontario

PostPosted: Tue Dec 05, 2017 11:01 am    Post subject: Re: A new Hunting Rig Reply with quote

Vince wrote:
I’d use the mini gun as protection against big beasties that wanted to eat me, Mad Laughing or just for fun plinking, and as DHC4ever said...stop at a 1 second burst...not a chance. Cool Cool

I gotta agree with Gelan...the muzzle blast would be a tad ‘uncomfortable’, Shocked Shocked and as for that spare wheel...it’s got me a little confusticated Scratch Scratch too Bushy.

Let me analyse your statement and provide for our readers some form of context, given where you live. If one has a death wish or is just adventurous you would be hard pressed to find a place on this planet that would provide you with longer list of things that would kill you. From bees to snakes, salties, camels, funnel web spiders. Damn right a mini would be handy! I'd be wearing a condom just for good measure. Laughing Cool Shocked

_________________
Chimo
Ron

War is sweet to those who have no experience of it, but the experienced man trembles exceedingly at heart on its approach - Pindar 518-438BC
Back to top
View user's profile Photo Gallery
Vince
Super Member
Super Member


Joined: May 25, 2005
Posts: 13605
Location: Brisbane AUSTRALIA

PostPosted: Tue Dec 05, 2017 4:05 pm    Post subject: Re: A new Hunting Rig Reply with quote

inthedark wrote:
Vince wrote:
I’d use the mini gun as protection against big beasties that wanted to eat me, Mad Laughing or just for fun plinking, and as DHC4ever said...stop at a 1 second burst...not a chance. Cool Cool

I gotta agree with Gelan...the muzzle blast would be a tad ‘uncomfortable’, Shocked Shocked and as for that spare wheel...it’s got me a little confusticated Scratch Scratch too Bushy.

Let me analyse your statement and provide for our readers some form of context, given where you live. If one has a death wish or is just adventurous you would be hard pressed to find a place on this planet that would provide you with longer list of things that would kill you. From bees to snakes, salties, camels, funnel web spiders. Damn right a mini would be handy! I'd be wearing a condom just for good measure. Laughing Cool Shocked

Haha Haha Haha Haha Haha Haha

True enough Ron, but you forgot the Blue Ringed Octopus and Box Jellyfish. Lots of beasties out here that are nasty and venomous enough to cause you all sorts of grief...including death. Not sure I would use a mini gun on them though, although it would certainly do the job mate.

_________________
Cheers, Vince Cheers

Illegitimi non carborundum
(Never let the bastards grind you down)

Live simply. Love generously. Care deeply. Speak kindly. Leave the rest to God.

"Nulla Si Fa Senza Volonta."
(Without Commitment, Nothing Gets Done)
Back to top
View user's profile AIM Address MSN Messenger Yahoo Messenger Photo Gallery
Bushmaster
Super Member
Super Member


Joined: Jun 12, 2005
Posts: 10549
Location: Ava, Missouri

PostPosted: Tue Dec 05, 2017 4:21 pm    Post subject: Re: A new Hunting Rig Reply with quote

Vince...Do you, by chance, have anything down there that's friendly to people?

_________________
I have one nerve left and yer standin' on it...

DEMOCRACY Two wolves and one sheep voting on what to have for lunch...
LIBERTY A well armed sheep contesting the outcome of the vote...
Back to top
View user's profile
Pumpkinslinger
Super Member
Super Member


Joined: Sep 22, 2007
Posts: 4488
Location: NC foothills

PostPosted: Tue Dec 05, 2017 7:21 pm    Post subject: Re: A new Hunting Rig Reply with quote

Sheep...



Sorry, couldn't resist.

_________________
Mike

"I ain't no better than anyone else, and there ain't no one better than me!" Ma Kettle

Back to top
View user's profile AIM Address Yahoo Messenger Photo Gallery
Bushmaster
Super Member
Super Member


Joined: Jun 12, 2005
Posts: 10549
Location: Ava, Missouri

PostPosted: Tue Dec 05, 2017 11:26 pm    Post subject: Re: A new Hunting Rig Reply with quote

Ooh yeah!! Scratch Forgot about them... Laughing

_________________
I have one nerve left and yer standin' on it...

DEMOCRACY Two wolves and one sheep voting on what to have for lunch...
LIBERTY A well armed sheep contesting the outcome of the vote...
Back to top
View user's profile
Vince
Super Member
Super Member


Joined: May 25, 2005
Posts: 13605
Location: Brisbane AUSTRALIA

PostPosted: Thu Dec 07, 2017 4:46 am    Post subject: Re: A new Hunting Rig Reply with quote

Bushmaster wrote:
Vince...Do you, by chance, have anything down there that's friendly to people?

Punkin wrote:
Sheep...



Sorry, couldn't resist.

Yeah, there are a couple of friendly critters down here...haven't found them yet though.

Sheep, friendly? When I was in the Army, one of the Battalions I was in had a Merino Ram as a mascot...most contankerous, angry, bitchy critter you ever saw. He flattened quite a number of soldiers by headbutting them...at a full run. Damn he was fast, and powerful.

_________________
Cheers, Vince Cheers

Illegitimi non carborundum
(Never let the bastards grind you down)

Live simply. Love generously. Care deeply. Speak kindly. Leave the rest to God.

"Nulla Si Fa Senza Volonta."
(Without Commitment, Nothing Gets Done)
Back to top
View user's profile AIM Address MSN Messenger Yahoo Messenger Photo Gallery
English Mike
Super Member
Super Member


Joined: Jan 08, 2007
Posts: 1315
Location: Whitehaven, Cumbria, UK

PostPosted: Thu Dec 07, 2017 5:15 pm    Post subject: Re: A new Hunting Rig Reply with quote

Pumpkinslinger wrote:
Sheep...



Sorry, couldn't resist.

Laughing Laughing Laughing Haha Haha Haha
Back to top
View user's profile
lesterg3
Super Member
Super Member


Joined: Nov 30, 2008
Posts: 1327
Location: Dixie

PostPosted: Thu Dec 07, 2017 5:28 pm    Post subject: Re: A new Hunting Rig Reply with quote

New Zealand sheep.
[img]http://www.huntingnut.com/index.php?name=coppermine&file=displayimage&album=395&pos=2[/img]

_________________
"A democracy is nothing more than mob rule, where fifty-one percent of the people may take away the rights of the other forty-nine. "--Thomas Jefferson

The strongest reason for the people to retain the right to keep and bear arms is, as a last resort, to protect themselves against tyranny in government. -- Thomas Jefferson

"Americans have the right and advantage of being armed - unlike the citizens of other countries whose governments are afraid to trust the people with arms."--James Madison

"The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants." Thomas Jefferson.

NRA Life Member
Vietnam War Vet 68-69
Back to top
View user's profile Send e-mail Photo Gallery
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic   Printer Friendly Page    Forum Index » General
Page 2 of 2
All times are GMT - 7 Hours
Go to page Previous  1, 2



Jump to:  


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum


Advertisements
 


Valid CSS! Valid HTML 4.01!
Click to check if this page is realy HTML 4.01 compliant for speed :)

All logos and trademarks in this site are property of HuntingNut.com.
The comments are property of their posters, all the rest © 2011 by HuntingNut.com
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy

.: Upgraded to DragonFly 9.2 by Dizfunkshunal :.