HuntingNut
HuntingNut
   Login or Register
HomeCommunity ForumsPhoto AlbumsRegister
     
 

User Info

Welcome Anonymous


Membership:
Latest: colowyoman
New Today: 2
New Yesterday: 0
Overall: 12414

People Online:
Members: 1
Visitors: 165
BOT: 4
Total: 170
Who Is Where:
 Members:
01: slimjim > Forums
 Visitors:
01: Forums
02: Forums
03: Forums
04: Photo Albums
05: Forums
06: Photo Albums
07: Photo Albums
08: Forums
09: Forums
10: Forums
11: Forums
12: Forums
13: Forums
14: Forums
15: Forums
16: Forums
17: Photo Albums
18: News
19: Photo Albums
20: Forums
21: Forums
22: Photo Albums
23: Forums
24: Forums
25: Photo Albums
26: Forums
27: Forums
28: Your Account
29: Forums
30: Forums
31: Forums
32: Forums
33: Forums
34: Forums
35: Photo Albums
36: Forums
37: Home
38: Forums
39: Forums
40: Forums
41: Forums
42: Forums
43: Forums
44: Forums
45: Forums
46: Home
47: Forums
48: Forums
49: Photo Albums
50: Photo Albums
51: Forums
52: Forums
53: Forums
54: Forums
55: Forums
56: Forums
57: Forums
58: Forums
59: Forums
60: Forums
61: Forums
62: Forums
63: Your Account
64: Forums
65: Photo Albums
66: Forums
67: Forums
68: Photo Albums
69: Forums
70: Forums
71: Home
72: Forums
73: Forums
74: Forums
75: Forums
76: Forums
77: Photo Albums
78: Forums
79: Forums
80: Statistics
81: Forums
82: Forums
83: Home
84: Photo Albums
85: Forums
86: Forums
87: Forums
88: Forums
89: Forums
90: Photo Albums
91: Forums
92: Forums
93: Forums
94: Forums
95: Forums
96: Photo Albums
97: Forums
98: Forums
99: Forums
100: Forums
101: Forums
102: Forums
103: Forums
104: Photo Albums
105: Forums
106: Forums
107: Forums
108: Forums
109: Forums
110: Photo Albums
111: Forums
112: Forums
113: Forums
114: Forums
115: Forums
116: Forums
117: Photo Albums
118: Forums
119: Forums
120: Forums
121: Forums
122: Photo Albums
123: Forums
124: Forums
125: Forums
126: Forums
127: Forums
128: Forums
129: Forums
130: Forums
131: Photo Albums
132: Forums
133: Forums
134: Forums
135: Forums
136: Forums
137: Forums
138: Forums
139: Forums
140: Forums
141: Forums
142: Forums
143: Forums
144: News
145: Forums
146: Photo Albums
147: Photo Albums
148: Forums
149: Forums
150: Forums
151: Photo Albums
152: Forums
153: Forums
154: Photo Albums
155: Forums
156: Forums
157: Forums
158: Forums
159: Forums
160: Photo Albums
161: Photo Albums
162: Forums
163: Forums
164: Forums
165: Your Account
  BOT:
01: Forums
02: Forums
03: Your Account
04: Forums

Staff Online:

No staff members are online!
 

Coppermine Stats
Photo Albums
 Albums: 300
 Pictures: 2352
  · Views: 271277
  · Votes: 1288
  · Comments: 86
 

Support our Advertisers

More off topic posting
Discussions run-amok, innane banter it all goes here
Go to page 1, 2  Next
Post new topic   Reply to topic   Printer Friendly Page    Forum Index » Spam-O-Rama

View previous topic :: View next topic  
Author Message
1895ss
Super Member
Super Member


Joined: Jul 21, 2005
Posts: 2613
Location: West of Here!!

PostPosted: Wed Mar 01, 2006 9:20 pm    Post subject: Re: Back up gun? Reply with quote

515034s10ring wrote:
I take a BUG on every hunt...But i mostly carry a 357 daily anyway so i use that.

BUG........... hmmmmm must be a Winchester......... Hiding

_________________
A cruel truth is much more desirable than a really nice lie.
'Tis far better to walk alone than to follow a crowd or an a**hole going the wrong way.
Back to top
View user's profile Send e-mail
Bushmaster
Super Member
Super Member


Joined: Jun 12, 2005
Posts: 10241
Location: Ava, Missouri

PostPosted: Wed Mar 01, 2006 9:24 pm    Post subject: Re: Back up gun? Reply with quote

Grrrrrrrr

_________________
I have one nerve left and yer standin' on it...

DEMOCRACY Two wolves and one sheep voting on what to have for lunch...
LIBERTY A well armed sheep contesting the outcome of the vote...
Back to top
View user's profile
1895ss
Super Member
Super Member


Joined: Jul 21, 2005
Posts: 2613
Location: West of Here!!

PostPosted: Wed Mar 01, 2006 9:37 pm    Post subject: Re: Back up gun? Reply with quote

Sorry, I thought BUG meant Big Ugly Gun.......... Very Happy Was I wrong....... Shocked

_________________
A cruel truth is much more desirable than a really nice lie.
'Tis far better to walk alone than to follow a crowd or an a**hole going the wrong way.
Back to top
View user's profile Send e-mail
515034s10ring
Super Member
Super Member


Joined: Sep 08, 2005
Posts: 1153
Location: Working my way back up and around

PostPosted: Wed Mar 01, 2006 9:48 pm    Post subject: Re: Back up gun? Reply with quote

The only thing big and ugly is in your avitar.....what's the confusion?

_________________
Why no......I'm really not an outdoorsmsn at all. But i did stay in a Holiday Inn Express last night!


Last edited by 515034s10ring on Wed Mar 01, 2006 10:04 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile
1895ss
Super Member
Super Member


Joined: Jul 21, 2005
Posts: 2613
Location: West of Here!!

PostPosted: Wed Mar 01, 2006 9:51 pm    Post subject: Re: Back up gun? Reply with quote

515034s10ring wrote:
The only thing gig and ugly is in your avitar.....what's the confusion?


gig .......... Question Question Question

_________________
A cruel truth is much more desirable than a really nice lie.
'Tis far better to walk alone than to follow a crowd or an a**hole going the wrong way.
Back to top
View user's profile Send e-mail
515034s10ring
Super Member
Super Member


Joined: Sep 08, 2005
Posts: 1153
Location: Working my way back up and around

PostPosted: Wed Mar 01, 2006 10:05 pm    Post subject: Re: Back up gun? Reply with quote

Question :?: Question

Question :?: Question

Laughing

_________________
Why no......I'm really not an outdoorsmsn at all. But i did stay in a Holiday Inn Express last night!
Back to top
View user's profile
1895ss
Super Member
Super Member


Joined: Jul 21, 2005
Posts: 2613
Location: West of Here!!

PostPosted: Wed Mar 01, 2006 10:11 pm    Post subject: Re: Back up gun? Reply with quote

1895ss wrote:
515034s10ring wrote:
The only thing gig and ugly is in your avitar.....what's the confusion?
gig .......... Question Question Question
ROFL Haha You edited your post but i have the proof.. Haha

_________________
A cruel truth is much more desirable than a really nice lie.
'Tis far better to walk alone than to follow a crowd or an a**hole going the wrong way.
Back to top
View user's profile Send e-mail
Crackshot
Super Member
Super Member


Joined: Oct 23, 2005
Posts: 1693
Location: Mich

PostPosted: Sat Jun 10, 2006 7:42 pm    Post subject: Re: More off topic posting Reply with quote

Why cant we all just get along? Fencing
Back to top
View user's profile ICQ Number AIM Address MSN Messenger Yahoo Messenger Photo Gallery
515034s10ring
Super Member
Super Member


Joined: Sep 08, 2005
Posts: 1153
Location: Working my way back up and around

PostPosted: Sat Jun 10, 2006 7:56 pm    Post subject: Re: More off topic posting Reply with quote

Nope cuz he's still "gig" n uglee Laughing Wink

_________________
Why no......I'm really not an outdoorsmsn at all. But i did stay in a Holiday Inn Express last night!
Back to top
View user's profile
1895ss
Super Member
Super Member


Joined: Jul 21, 2005
Posts: 2613
Location: West of Here!!

PostPosted: Sat Jun 10, 2006 8:20 pm    Post subject: Re: More off topic posting Reply with quote

After all this time??????? Haha Haha

_________________
A cruel truth is much more desirable than a really nice lie.
'Tis far better to walk alone than to follow a crowd or an a**hole going the wrong way.
Back to top
View user's profile Send e-mail
515034s10ring
Super Member
Super Member


Joined: Sep 08, 2005
Posts: 1153
Location: Working my way back up and around

PostPosted: Sat Jun 10, 2006 9:12 pm    Post subject: Re: More off topic posting Reply with quote

1895ss wrote:
After all this time??????? Haha Haha



What???? Did you just look in the mirror and see what i was talking about? Confused


Now, this will be easy and will improve your look drastically...........Go to a local store, buy yourself a Winchester and look in that same mirror.......Instant better looks (up to 200% better) and no plastic surgery required ROFL Haha

_________________
Why no......I'm really not an outdoorsmsn at all. But i did stay in a Holiday Inn Express last night!
Back to top
View user's profile
1895ss
Super Member
Super Member


Joined: Jul 21, 2005
Posts: 2613
Location: West of Here!!

PostPosted: Sat Jun 10, 2006 10:39 pm    Post subject: Re: More off topic posting Reply with quote

Actually I was refering to the age of this thread and was wondering how come it was resurected? Very Happy

As for purchasing a winchester, not on your life. Haha

_________________
A cruel truth is much more desirable than a really nice lie.
'Tis far better to walk alone than to follow a crowd or an a**hole going the wrong way.
Back to top
View user's profile Send e-mail
Vince
Super Member
Super Member


Joined: May 25, 2005
Posts: 12967
Location: Brisbane AUSTRALIA

PostPosted: Sun Jun 11, 2006 6:17 am    Post subject: Re: More off topic posting Reply with quote

AAWWwwww, c'mon guys.....big group hug, lets all get warm and fuzzy, touchy feely........ wtf Shocked
OI...... settle down! Shocked Dunno who that was, but it was a little too touchy feely. Shocked
Couldn't have been a Winchester owner surely.
Laughing Laughing ROFL ROFL Haha Haha

Cheers, Vince

_________________
Cheers, Vince Cheers

Illegitimi non carborundum
(Never let the bastards grind you down)

Live simply. Love generously. Care deeply. Speak kindly. Leave the rest to God.

"Nulla Si Fa Senza Volonta."
(Without Commitment, Nothing Gets Done)
Back to top
View user's profile AIM Address MSN Messenger Yahoo Messenger Photo Gallery
Crackshot
Super Member
Super Member


Joined: Oct 23, 2005
Posts: 1693
Location: Mich

PostPosted: Sun Jun 11, 2006 6:37 am    Post subject: Re: More off topic posting Reply with quote

OOP's Embarassed sorry! Very Happy
Back to top
View user's profile ICQ Number AIM Address MSN Messenger Yahoo Messenger Photo Gallery
1895ss
Super Member
Super Member


Joined: Jul 21, 2005
Posts: 2613
Location: West of Here!!

PostPosted: Sun Jun 11, 2006 1:30 pm    Post subject: Re: More off topic posting Reply with quote

Vince, it had to be 10ring.............. Haha Not Crackshot Very Happy

_________________
A cruel truth is much more desirable than a really nice lie.
'Tis far better to walk alone than to follow a crowd or an a**hole going the wrong way.


Last edited by 1895ss on Sun Jun 11, 2006 3:23 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send e-mail
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic   Printer Friendly Page    Forum Index » Spam-O-Rama
Page 1 of 2
All times are GMT - 7 Hours
Go to page 1, 2  Next



Jump to:  


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum


Advertisements
 


Valid CSS! Valid HTML 4.01!
Click to check if this page is realy HTML 4.01 compliant for speed :)

All logos and trademarks in this site are property of HuntingNut.com.
The comments are property of their posters, all the rest © 2011 by HuntingNut.com
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy

.: Upgraded to DragonFly 9.2 by Dizfunkshunal :.